viernes, 6 de noviembre de 2009

Una trucada de preocupació





Ahir em va trucar un empresari del sector Caravanig. Comentava la seva valoració de la campanya de portes obertes que ha realitzat recentment sota el paraigües del Gremcar (Gremi de Comerciants de Caravanes).
En una situació tant difícil com l’actual, aquesta acció ha permès reduir les despeses de promoció quasi un 90% i s’ha aconseguit dinamitzar les vendes i contactes amb els nostres clients.

“ ... ara no sabem que farem en el futur, tot canvia tant ràpid ...”
Ell sap que es necessari un punt de trobada amb el consumidor, però avui desconeix quin format, conscient de què els grans espais plens de producte amuntegat no funciona.

En aquestes estàvem quan va fer un silenci ... i va dir “ELS VALORS DELS NOSTRES CLIENTS HAN CANVIAT , PERÒ NOSALTRES NO , ENS MANTENIM SOTA VALORS I COSTUMS QUE JA NO CONECTEN DE LA MATEIXA MANERA AMB EL CONSUMIDOR”
Acabava de definir la situació i se n’adona que per tornar a emocionar als seus clients necessitarà alguna cosa més que definir un punt de trobada.